Klachten

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service en producten. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal blij mee bent. In dat geval staan we klaar om het op te lossen.

Heb je een klacht over een product, je bestelling of onze service? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Je kunt je klacht indienen via e-mail of het contactformulier op onze website. Omschrijf duidelijk waar de klacht over gaat en voeg eventueel foto’s toe als dat relevant is, bijvoorbeeld bij een beschadigd artikel of verkeerde levering.

Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je binnen twee werkdagen een bevestiging. We doen ons best om de klacht binnen vijf werkdagen inhoudelijk te behandelen. Mocht de afhandeling onverhoopt langer duren, dan houden we je daarvan op de hoogte.

Ben je na onze reactie niet tevreden over de oplossing? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europese ODR-platform: https://ec.europa.eu/odr.

We waarderen het als je jouw ervaring met ons deelt, ook als die minder positief was. Alleen zo kunnen we blijven verbeteren.

Heb je een klacht of opmerking?

  • De beste telefonische klantenservice

  • Verzending binnen 1 - 7 werkdagen

  • Gratis verzending voor bestellingen boven € 50,-

  • Veilig en betrouwbaar betalen met iDEAL, Mastercard en Bancontact